ponedjeljak, 2. ožujka 2015.

Tik tak tik tak...Kome kuca biološki sat?



U petak sam bila vani (čitaj, mirno piće s curama – jer gdje osoba od 28 godina može izaći, a da ne bude okružena duplo mlađim klincima kojima je sve vrh, znači vrh? Ok, možda pretjerujem. Stara sam i za mirna sam druženja). Nas 4 babe našle se na pivi. Nije baš ženstveno, ali je pasalo. Nekad ti dođe da popiješ pivo.

Dvije u vezi, jedna udana a jedna single. Sve smo kao kul, moderne ženske. Složile smo se da ni jednoj na pragu tridesetih ne otkucava biološki sat. Koji sat? (tik tak tik tak) Lajfstajl običnih smrtnica s djecom nas ne zanima… a ipak, većinska tema večeri bili su klinci, svadbe, zaruke, veze. Hm, čini se da ipak ne odskačemo? Je li moguće da smo zapravo normalne žene? Jel moguće da hoćemo ono što zapravo nećemo? Da smo na sudu, protiv nas bi se predočili sljedeći dokazi:

Dokaz 1: Udaja me ne zanima, ali ipak eto… kao, raspitujem se jer je jedna od nas organizatorica vjenčanja koliko bi me došlo skromno, ali kul vjenčanje. Kuiš ono, neću ja crkvu. Hoću ja romantiku… na otvorenom (ne radiju, prirodi)… gledamo se u oči i to romantiku. Al, kao ne zanima me to. Pitam samo. Nakon što saznam koliko zapravo košta romantika, odlučim da su svadba i udaja za mene ipak prekonvencionalni. (Tik tak tik tak ).

Dokaz 2: Jedna od nas je u vezi 2.5 godine… i ono, sve je super, sve je kul. On je taj. Nikad nije osjetila da je to to do sad. I moderni su oni, i ne drže do etiketa… ALI. On ne spominje nikakve zaruke, ma ni stanovanje a uređuje si stan. Što da radi? Da da hint… Da ga pita? Kupila je već neke sitnice za stan, nije odbio! Mislim, kao…nije bitno ali kad će više predložit neki sljedeći korak??? (Tik tak tik tak )

Dokaz 3: Udana među nama govori kako joj idu na živce ta pitanja kad će više djeca? Nije ona za to. Putuje svijetom, toliko još destinacija je ostalo neistraženo. Uostalom… idu joj na živce. Ok, ajd ne idu joj na živce. Ima djecu od frendica… i ok je igrati se s njima 2 sata i vratiti ih mami. Uostalom, pa vidi da su bile lude kad su rodile. Neko vrijeme nisu bile svoje. (šokantno, zar ne? ) Ipak, ima planove. Zna i kako će ih odgajati… Neće raditi greške modernih roditelja. Ovi što klince ne doživljavaju, puštaju im da gledaju tv po cijele dane… nasilne crtiće. Ona će to izvesti starinski… Morat će ići van, igrati se. Ma nije problem da tu i tamo dobiju i plisku. Tako se djeca odgajaju. I… možda će ih imati kad i njeno društvo. Čisto da ne bude sad iznimka… iako, neke već imaju klince. Mislim, ali nije da je razmišljala o tome… Ali mogla bi i posvojiti, tu se ubacujem i ja. Jer i ja ću posvojit. (Tik tak tik tak).

Dokaz 4: Da je netko slušao redoslijed naših teme… djeca, udaja, klinci, zaruke… čuo bi samo tik tak tik tik… U jednom trenu tako sam glasno čula kucanje da sam morala popiti još jednu pivu.

Čini se da ipak nismo toliko ‘moderne’. Ne daj bože da ikoja od nas naglas kaže da zapravo želi sasvim normalne stvari. Jer normalno više nije IN. Možda na idućoj cugi :) A možda poželimo normalne stvari kad romantika više ne bude tako skupa, život u dvoje ne bude tako kompliciran a klince ne bude tako teško i rizično odgajati u našoj zemlji.  Dok to ne riješimo, sat neka kuca tiho. Ko digitalni – možeš ga malo i uštimati. Digitalni biološki sat!
(Tik tak tik tak)

Nema komentara:

Objavi komentar