srijeda, 20. svibnja 2015.

Dadbod, hot ili not? Meni ipak not.

Sinoć sam sanjala da sam na sred mora zapela na splavu. More je bilo mirno, ali splav je bio jako mali… mogla sam samo stajati na njemu i ljuljuškati se na mini valovima. Kako sam dospjela tamo – ne znam, ali sjećam se osjećaja iz sna. Čekala sam da me netko spasi! (Ne znam što mi s ovim podsvijest želi reći – dolazi ljeto a ja ne stanem na splav?). Nebitno, šuti podsvijesti!

U tom trenu dolaze 2 muškarca! Channing Tatum s helikopterom i Leonardo DiCaprio u kaiću. Chaninng baca ljestve, pruža ruku… Leonardo Dicaprio vesla, muči se čovjek, nikako da dođe do mene. Zapuhao se… ne ide mu veslanje. I šta da radim? Izaberem Chaninnga, zgrabim ljestve – on me jednom rukom izvuče gore (drugom vozi helikopter). Leonardo je ostao dolje veslati, valjda će ga netko naći. Što bi se dalje s Channingom dogodilo u helikopteru – ne znam, probudila me budilica. Isto tako ne znam zašto Channing nije izvukao i Leonarda Dicaprija!? Ostaje samo utjeha u tome da je Leonardo ovog puta bio u toplijem moru i Kate nije s njim pa vjerojatno neće potonuti.

Malo je reći da su obojica moji celebrity crushevi (dragi je upoznat sa situacijom) ali u zadnje vrijeme nekako Chaninng kao i u snu odnosi sve simpatije, samo zbog toga što čovjek drži do sebe. Ok, malo se zdebljao kad je dobio dijete ali nitko nije pisao o tome… pisalo se samo o njegovoj ženi koja je vratila formu odmah nakon poroda (kao da je to primarna stvar). S druge strane Leonardo se traži u zadnje vrijeme, dobio je škembicu, pustio bradicu i nije ga briga. Dobro mu stoji… Natpisi u medijima? Licemjerni. Sad je odjednom tijelo zapuštenog DiCaprija postalo hot! Štoviše, dobilo je i svoj naziv – dadbod! Volimo svi dadbod! Ček… ček… ček…

Kad se žene zdebljaju to ni malo nije hot, ajmo se sjetit razapete Christine Aguilere, Britney Spears, Lady Gage kad su nabacile koju kilicu. Svijet se automatski pitao što nije u redu s njima? Jesu li lude? Kako su si mogle dopustiti to? Da ne spominjem vulgarne natpise o Kim Kardashian (kakva god da je) kad je bila trudna. Hej… žena je bila trudna. Međutim, kad se muškarcima dogodi da dobiju koju kilu – e, to dobro stoji. To je baš hot. Samo postoji mala kvaka, često će ti ‘hot’ muškarci prvi iskomentirati ženu koja ima par kila viška… Često će je sa zgražanjem poslati u teretanu i komentirati kako se mora srediti. A oni? Sve ok. Oni sexy izgledaju.

Ja ne osuđujem ni dadbods ni mombods – ono što me užasno smeta je muško-ženski odnos medija prema tome. Za muškarce je to ok, oni su seksi ali žene su se zapustile? Imaju probleme? Nešto se događa s njima? Da, događa se! Vole jesti i ne žale zbog toga! Vole jesti, i vratit će se u formu onda kad im se bude vraćalo u formu kao i dadbodsi. Vratit će se u formu kao i Leondardo kad dobije novu ulogu. Ili Oscara. Ili neće… poanta je da će odlučiti što god im donosi osjećaj ugode u svojoj koži.

Iskreno, ja ću svog dečka voljeti imao koju kilicu viška ili ne. U mojim očima uvijek će biti isti. Ali je li mi draže kad je malo čvršći, s ravnim trbuhom i formiranim tijelom? Neću biti licemjerna, draži mi je! Kao što znam da je sigurno i njemu draže to što ja nemam 100 kila. I sigurno da sam mu draža kad sam malo čvršća… jer sam i ja draža sama sebi i to se osjeti. Nemojmo se lagati.

Volim vjerovati da je ‘sexy’ stanje uma, a ne onog što nam (opet) nametnu mediji.
Nego… drage dame – imale mombod, dadbod ili ne znam što, znam da će vas sigurno veseliti novi film Channinga Tatuma koji dolazi na ljeto – Magic Mike XXL! Neće dobit Oscara, to je već sad sigurno, ali bit će praznik za oči! Gledati bar možemo :)

Nema komentara:

Objavi komentar