četvrtak, 20. ožujka 2014.

Tko hoda u tuđim cipelama... dobije žulj.

Ima jedna stara izreka, ne znam točno čija je. Kaže: Lako je tuđim kurcem po koprivama mlatit. Da oprostite. I je mogu vam reć... svi to volimo raditi. Tko kaže da nikad nije tuđim po koprivi, laže. Ili je papa Franjo.

Kako samo tako svi olako znamo što bi napravili da smo u nečijoj drugoj situaciji... a za sebe imamo hrpu opravdanja. Pričam danas s prijateljicom, žalimo se uvijek na iste stvari. Kaže ona, gdje nać normalnog frajera? Samo čudaci. Kažem ja, kako da se vratim na srednjoškolsku težinu? (56, hvala lijepo). Nikako k toj brojci.

Gledam nju, zgodna je... pametna, zabavna, niš joj ne fali. Pitam se, pa jel to tako teško? Da sam ja ona... drugačije bi to nekako. Šta odeš malo van, upoznaš nekog.. i tako to. Ali ne ide to tako. Kao što ni meni ne ide mršavljenje do ruba anoreksije.A lagano izgleda - nisam sad nešto debela, ali nisam manekenka. Nemoj jesti i vježbaj. To je to. Jednostavno.

Ipak, ona nema dečka a ja nisam mršava.

Kad je riječ o tome - zašto sami sebi ne damo najbolji savjet, čini mi se nekad da postoje 2 vrste ljudi... oni koji uvijek nalaze opravdanja za sebe da im je lakše ostati živjeti u svojoj koži... i oni koji se jednostavno ne vide i misle da su bezgrešni.

Ovih drugi su opasniji. Ti su se po koprivama namlatili, a nekog drugog peče umjesto njih. Sve oni znaju. Reći će ti kako stvari stoje... samo dođi, samo pitaj za savjet. Ma, kvragu, dobit ćeš ga i ako ne tražiš. Jer svijet je onakav kakav ga oni vide. Reći će ti sve o tebi, znaju oni tko si ti. Možda ne vide točno sebe, ali znaju tko si ti. Ako ih prepoznaš, bježi glavom bez obzira!

Živimo u svijetu u kojem su ljudi opterećeni svim i svačim, možda je zato lakše promatrati druge i misliti da kod njih sve izgleda tako lako. To je zapravo i distrakcija od nas samih. Sad sam počela malo filozofirat, pa ću prestati.  Dođoh do zaključka,  svaki put kad se uhvatim da brinem tuđe brige, shvatim da sam sretna jer očito nemam svoje. Ove svoje ću prepustiti ljudima oko mene... tako to ide očito.

Danas je dan sreće. Sretan vam! Nadam se da u realnom svijetu nije određen datumom nego danima.U čijim god cipelama hodali :)

Nema komentara:

Objavi komentar